8 πρακτικές συμβουλές για την επιτυχή έναρξη της επιχείρησης σας

Αν θέλετε να ξεκινήσετε μια startup επιχείρηση, δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος από τώρα. Ο κόσμος των startup σφύζει από δραστηριότητες και ευκαιρίες που δεν ήταν ποτέ διαθέσιμες στο παρελθόν. Ωστόσο, η έναρξη μιας startup επιχείρησης μπορεί να είναι δύσκολη για όσους δεν γνωρίζουν το πρώτο πράγμα για αυτήν. Ακολουθούν οκτώ συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε με επιτυχία την εκκίνηση σας.

  1. Βρείτε μια ιδέα startup για την οποία είστε παθιασμένοι
    Αν ψάχνετε να ξεκινήσετε μια startup επιχείρηση, πρέπει να βρείτε μια ιδέα για την οποία είστε παθιασμένοι. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να καταβάλετε την επιπλέον προσπάθεια που απαιτείται για να κάνετε την εκκίνηση επιτυχημένη.

Σχετικό: Ψάχνετε για μια ιδέα εκκίνησης; Εδώ είναι 10 που μπορείτε να κλέψετε από επιτυχημένους επιχειρηματίες.

  1. Ερευνήστε την ιδέα της startup επιχείρησης σας
    Πριν ξεκινήσετε μια startup, είναι απαραίτητο να κάνετε την έρευνά σας και να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια αγορά για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Δεν θέλετε να επενδύσετε όλο τον χρόνο και την ενέργειά σας σε μια startup από την οποία κανείς δεν θέλει να αγοράσει.
  2. Δημιουργήστε ένα σχέδιο εκκίνησης
    Το σχέδιο εκκίνησης είναι η σκόπιμη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για την εκκίνηση, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από τον καθορισμό στόχων εκκίνησης έως την ανάπτυξη στρατηγικής εκκίνησης.

Τα βασικά πράγματα που πρέπει να συμπεριληφθούν στο σχέδιο εκκίνησης είναι:

μακροπρόθεσμο όραμα και στόχους startup επιχείρησης

στρατηγική startup για την επίτευξη στόχων εκκίνησης

στρατολόγηση εργαζομένων για να βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων της startup

τον καθορισμό του κόστους εκκίνησης και των εσόδων εκκίνησης

εκτίμηση των χρονικών πλαισίων εκκίνησης

δημιουργώντας ένα startup marketing plan

καθιέρωση βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) για την παρακολούθηση της προόδου της εκκίνησης

Η δημιουργία ενός προγράμματος εκκίνησης είναι ένα ουσιαστικό βήμα για την έναρξη της εκκίνησης. Αφιερώνοντας χρόνο για να αναπτύξετε ένα καλά μελετημένο σχέδιο, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για επιτυχία.

Σχετικό: Πώς να υπολογίσετε το κόστος εκκίνησης

  1. Δημιουργήστε μια λίστα email πριν ξεκινήσετε
    Η εκκίνηση σας δεν αφορά μόνο το προϊόν ή την υπηρεσία. αφορά επίσης το χτίσιμο σχέσεων με ανθρώπους που θα νοιαστούν και θα θέλουν να μάθουν περισσότερα. Και ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε μια λίστα email πριν από την κυκλοφορία. Απλώς βεβαιωθείτε ότι τους δίνετε αρκετό χρόνο για να εγγραφούν (π.χ.: 10 ημέρες), ώστε να ξέρουν τι συμβαίνει χωρίς να αισθάνονται ότι τους μένουν έξω επειδή εγγράφηκαν την τελευταία στιγμή!
  2. Αποφασίστε για μια επιχειρηματική δομή.
    Μία από τις πιο κρίσιμες αποφάσεις για τους ιδρυτές startup είναι να αποφασίσουν για μια κατάλληλη επιχειρηματική δομή, η οποία θα καθορίσει τη φορολογική μεταχείριση και την υποχρέωση της εταιρείας.

Υπάρχουν τρεις βασικές επιχειρηματικές δομές: ατομική επιχείρηση, εταιρική σχέση και εταιρική. Το καταχωρημένο όνομα επιχείρησης πρέπει να είναι μοναδικό στην πολιτεία ή την επαρχία σας, επομένως επιλέξτε προσεκτικά για να αποφύγετε τη σύγχυση με άλλη υπάρχουσα επιχείρηση.

  1. Δημιουργήστε το ελάχιστο βιώσιμο προϊόν σας (MVP)
    Τα MVP είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να λάβετε επικύρωση προϊόντος, αλλά συχνά απαιτούν χρόνο και χρήμα. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο ένα MVP, είναι απαραίτητο να το δημιουργήσετε με έγκυρες υποθέσεις. Ένα MVP έχει τρία κύρια στοιχεία: Λειτουργίες, Ευχρηστία και Επεκτασιμότητα. Μόλις έχετε αυτά τα τρία πράγματα στη θέση τους, θα έχετε ένα πιο ισχυρό προϊόν που θα είναι ευκολότερο για τους υποψήφιους πελάτες να ασχοληθούν και να αξιολογήσουν τη βιωσιμότητα της εκκίνησης σας.