Το ιστορικό “πράσινο” λεωφορείο 843 Πειραιάς-Πέραμα

Το ιστορικό “πράσινο” λεωφορείο 843 Πειραιάς-Πέραμα

Ας δούμε την ιστορία τους από την αρχή. Η παρτίδα των Volvo ήταν η δεύτερη στη σειρά. Η πρώτη παραλαβή έγινε το 1954 με 24 νέα πράσινα λεωφορεία Chausson γαλλικής κατασκευής. Το 1956 ολοκληρώθηκε η παραλαβή των Chausson με 12 ακόμη.

Το ιστορικό “πράσινο” λεωφορείο 843 Πειραιάς-Πέραμα

Ήταν ένα διαδεδομένο λεωφορείο στη Γαλλία.

Παράλληλα με τον συνεχή εκσυγχρονισμό του ΗΣΑΠ γνωρίζουν μεγάλη αναγνώριση και οι γραμμές των πράσινων λεωφορείων, αλλά και οι οδηγοί τους. Όλοι από τότε είχαν αναγνωρίσει πως αυτές οι γραμμές είχαν κάτι το διαφορετικό. Ήταν συστηματικές με όλη την έννοια, και αυτό ακόμη και σήμερα είναι πρωτόγνωρο για το επιβατικό κοινό στην Ελλάδα. Έτσι, το 1981 ο ΗΣΑΠ (που έχει ήδη παραγγείλει εδώ και 2 χρόνια περίπου), παραλαμβάνει 60 νέα λεωφορεία Volvo SB 756, ελληνικού αμαξώματος από τον «Σαρακάκη».

Το ιστορικό “πράσινο” λεωφορείο 843 Πειραιάς-Πέραμα

Την 1-1-2002 σταματά οριστικά η λειτουργία της μονάδας “πράσινων” λεωφορείων. Αυτές οι γραμμές κατάφεραν κάτι πολύ σημαντικό. Να μετακινήσουν το εργατικό δυναμικό του Πειραιά με ταχύτητα και ακρίβεια, και μπορώ να πω πως υποσυνείδητα μετέδωσαν την έννοια της συνέπειας σε χιλιάδες από εμάς. Γι αυτό και αγαπήθηκαν όσο καμία άλλη αστική γραμμή.